איך למכור הרבה יותר עותקים של ספר ההדרכה שכתבתי? "סיבוב על המטאטא" – שעת ייעוץ שיווקי עם בעל/ת עסק. ובפרק הזה אני מייעצת לנעמה שלו בן דוד, מייסדת "מוצא הנינים" (הוצאה לאור בתחום ספרי הזיכרונות) ומחברת הספר – המדריך לכתיבת זיכרונות ולתיעוד משפחתי.הספר אמנם נמכר כבר בכמה מאות עותקים, אבל נעמה בטוחה (ובצדק) שאפשר למכור עוד הרבה יותר עותקים מהספר.הדילמה של נעמה: מה עוד אפשר לעשות כדי למכור הרבה יותר עותקים מהספר?כדי לענות על הדילמה, העמקנו במהלך השיחה בשני דברים מהותיים: מה המסר השיווקי הנכון לקהל היעד, ומי באמת קהל היעד של הספר? סבים סבתות? אבות אימהות? ואולי הנכדים?בין אם יש לכם ספר לשווק ובין אם לא – אין לי ספק שתפיקו הרבה מאוד ערך מהפרק הזהאז בואו נצלול לפרק לפרקים נוספים בתוכנית לרישום באימייל לקבלת עדכונים על כל פרק