איך למכור הרבה יותר עותקים של ספר ההדרכה שכתבתי?

"סיבוב על המטאטא" – שעת ייעוץ שיווקי עם בעל/ת עסק. 

ובפרק הזה אני מייעצת לנעמה שלו בן דוד, מייסדת "מוצא הנינים" (הוצאה לאור בתחום ספרי הזיכרונות) ומחברת הספר – המדריך לכתיבת זיכרונות ולתיעוד משפחתי.

הספר אמנם נמכר כבר בכמה מאות עותקים, אבל נעמה בטוחה (ובצדק) שאפשר למכור עוד הרבה יותר עותקים מהספר.

הדילמה של נעמה: מה עוד אפשר לעשות כדי למכור הרבה יותר עותקים מהספר?

כדי לענות על הדילמה, העמקנו במהלך השיחה בשני דברים מהותיים:

מה המסר השיווקי הנכון לקהל היעד, ומי באמת קהל היעד של הספר? סבים סבתות? אבות אימהות? ואולי הנכדים?

בין אם יש לכם ספר לשווק ובין אם לא – אין לי ספק שתפיקו הרבה מאוד ערך מהפרק הזה

אז בואו נצלול לפרק