"סיבוב על המטאטא" – שעת ייעוץ שיווקי עם בעל/ת עסק.
ובפרק הזה אני מייעצת לנעמה שלו בן דוד, מייסדת "מוצא הנינים" (הוצאה לאור בתחום ספרי הזיכרונות) ומחברת הספר – המדריך לכתיבת זיכרונות ולתיעוד משפחתי.
הספר אמנם נמכר כבר בכמה מאות עותקים, אבל נעמה בטוחה (ובצדק) שאפשר למכור עוד הרבה יותר עותקים מהספר.
הדילמה של נעמה: מה עוד אפשר לעשות כדי למכור הרבה יותר עותקים מהספר?
כדי לענות על הדילמה, העמקנו במהלך השיחה בשני דברים מהותיים:
מה המסר השיווקי הנכון לקהל היעד, ומי באמת קהל היעד של הספר? סבים סבתות? אבות אימהות? ואולי הנכדים?
בין אם יש לכם ספר לשווק ובין אם לא – אין לי ספק שתפיקו הרבה מאוד ערך מהפרק הזה
אז בואו נצלול לפרק