איך להפוך שיחת מכירה כושלת לשרשרת של סגירות מוצלחות

אזהרה!

אתם עומדים להאזין לפרק ייעוץ רוויי ויכוחים, אי הסכמות ומתחים.

עומר שריר, מומחה לטיפול בחרדות, הגיע ל"סיבוב על המטאטא", שעת ייעוץ שיווקי עם בעל/ת עסק, במסגרת הפודקאסט – נולדנו להשפיע

הוא הגיע עם דילמה כואבת: הוא עושה כל מה שצריך בשיווק, ולמרות זאת, שיחות המכירה שלו הן ברובן קשות, מתישות ולא מובילות לאחוזי סגירה גבוהים

בשיחת הייעוץ איתי, הוא העלה דוגמה טרייה של שיחת מכירה לא מוצלחת שקיים כמה ימים קודם עם לקוחה מתעניינת שפנתה אליו

הצעתי לו שננתח את שיחת המכירה הלא מוצלחת. 

לא תיארתי לעצמי שאני עומדת להיכנס לדו קרב.

כל מה שאמרתי, הצעתי, ניתחתי – הכל התקבל בהתנגדות מצד עומר.

הוא התעקש שאני מפספסת, הוא טען שאני מובילה אותו לכיוון לא נכון, שאני לא מבינה את הסיטואציה. והוא גם קרא לי מעצבנת.

בסוף השיחה, כנראה בלית ברירה, הוא אמר שהוא ינסה לעשות את מה שהמלצתי לו לעשות. שמעתי בקולו שהוא לא תולה בזה הרבה תקוות.

ארבעה ימים אחרי שיחת הייעוץ שלנו,  קיבלתי ממנו אימייל:

 "אני לא יודע מה עשית לי, אבל אני רוצה עוד. אני כבר בסגירה רביעית רצוף. סה"כ לא רע. מה עוד אפשר ללמוד אצלך ואיך?"

—-

תאמינו לי, אתם רוצים להאזין לפרק הזה