מה זה צופן המסר
ולמה זה מעורר כל כך הרבה באזז?
כל ההסבר על צופן המסר- בהקלטה הזו - כולל מחיר, כולל הכל
1,000,000 ש"ח מכירות
דרך דף מכירה בלבד.
ללא שיחות מכירה
עו"ד דביר מאירוביץ
מייסד "חוכמה גדולה
מרכז הדרכות לעורכי דין
"הקמפיין הניב מכירות בהיקף של 343,200 ש"ח
בזכות רוזין והתהליך בצופן המסר"
אני לא מאמינה שמישהו יכול לשווק אותי טוב יותר ממני,
אני מכירה את הקהל שלי באופן המדויק והטוב ביותר,
יודעת למה הוא זקוק ויודעת גם לתת לו בדיוק את זה,
או לפחות זה מה שחשבתי,
עד שהגעתי לצופן המסר.
שם גאוני.
באתי עם השותף שלי בחיים ובעסק,
שנינו חשבנו שזה המון כסף להשקיע
כדי ללמוד משהו שהרגשנו שנינו שאנחנו כבר יודעים,
אני זוכרת שעשינו מין חישוב של כמה בעצם עולה לנו כל פגישה בתהליך צופן המסר, וכמה תוכניות נצטרך למכור כדי לכסות אותה
(חכו לסוף!)
והתפכחנו! הו הו כמה התפכחנו!
באנו עם מוצר שמוכר את עצמו,
ככה, כמעט בלי מאמץ.
מוכר את עצמו אבל לא מגרד את קצה היכולת האמיתית שלו
איזו באסה! לא רק בהיבט הכלכלי, שלנו כעסק,
איזה באסה שכבר יש לי מוצר, יש לו תג מחיר, יש לו קהל
אבל אנחנו יודעים שאפשר למכור הרבה יותר והרבה יותר קל.
ובשביל לפרוץ תקרות זכוכית,
חייבים לעשות מעשים פורצי דרך.
אז באתי אליה כי חשבתי שהיא גאון שיווקי
ואז התחיל התהליך.
חשבתי שבימים שאסגר איתה בחדר ישיבות,
בכל פעם ל-12 שעות,
נדבר קצת על הקהל שלי,
על המוצרים שלי, על המסרים שלי
לא חשבתי שנדבר על אוואטרים ועל רפואה
לא חשבתי שהיא תפרק לי את הצורה,
ושמעוצמת הגילוי אהיה נסערת ואבכה כמעט שעתיים ברצף
הרבה לפני המפגש הראשון הופגזנו במשימות שעוררו בנו התנגדות עזה וחריפה.
אני צריכה להעביר שאלונים לקהל? בשביל מה?
תעירו אותי באמצע הלילה ואני יודעת לדקלם את המצוקות שלו מתוך שינה.
אני צריכה לדבר עם כמה לקוחות שבחרתי?
איפה יש לי זמן לזה?
אם היה לי זמן- הייתי מוכרת יותר!
יש משהו ברוזין שפשוט גרם לנו לזוז, לא להתווכח ולעשות.
אני חושבת שזו ההרגשה שהיא נותנת לכל מי שנבחר להשתתף בפרויקט הזה, ההרגשה שהעסק שלנו חשוב לה אפילו קצת יותר משהו חשוב לנו.
אז עשינו. התמסרנו. נעשה ונשמע.
בום – פיצחנו את המסר!
אותו ועוד עשרות שלוחות של המסר,
שכל אחת מהן יכולה פשוט למכור, דגש על פשוט.
ואז התחלנו לבנות את דף הנחיתה,
רוזין ביקשה לפשט ואנחנו הסתבכנו,
כי ככה זה כשאנחנו רגילים כל כך לשווק בדרך מסוימת.
ואנחנו עשינו. נעשה ונשמע.
ולתוצאות הקמפיין…
- המוצר – תוכנית הליווי און ליין של אמא מאמנת
- מחיר השתתפות בתוכנית – 3900 ש"ח
- מספר נרשמות לתוכנית – 88 משפחות
- מספר שיחות מכירה – 26
- אורך ממוצע של שיחת מכירה -9 דקות בלבד
- מאפייני שיחות המכירה – לקוחות מחו״ל שצריכות עזרה לוגיסטית בחיוב כרטיס האשראי. היתר – שאלות בירור.
סה"כ הקמפיין הניב – 343,200 ש"ח
עזבו אתכם המלצות,
עם תוצאות של תהליך אי אפשר להתווכח
ואנחנו שנינו זוקפים את התוצאה רק, ואך ורק לרוזין
ולתהליך של צופן המסר
אפרת לקט
בעלים ומייסדת אמא מאמנת
ההמרה הכי גבוהה
שהייתה לי במכירה מול קהל
זה פשוט מטורף מה שקרה במכירה שעשיתי בכנס האחרון שלי,
יישמתי את הקונספט החדש והמסרים החדשים
שיצרנו ב"צופן המסר",
הקהל היה עם דמעות חצי מההרצאה,
37 משתתפים מתוך 150 משתתפים בכנס,
רכשו את הקורס שעולה 5800 ש"ח
זו ההמרה הכי גבוהה שהייתה לנו, נדיר נדיר נדיר
אבל מה שבאמת יותר מרגש אותי,
זה שחיברת אותי למסר שלי
זו המתנה הכי גדולה שיכולתי לתת לעצמי
ליום הולדת 34…
רוזין רוזנבלום אהובה שלי
תודה שעזרת לי בכפפות המנתחת שלך
לזקק את המסר שלי למילים פשוטות,
בלי משפטים שיווקיים ובאנרים מעוצבים
לירון מור גיל
מייסדת בית הספר לעסקים
רוזין יודעת להסתכל על השליחות של הבן אדם, לתרגם אותה במילים שאפילו הוא אין לו מושג איך להביא אותה
אני אתחיל מהסוף, יש את עולם השיווק והכתיבה השיווקית ויש את רוזין.
כשהתיישבתי עם רוזין בפעם ראשונה כדי לכתוב ולדייק את המסרים המרכזיים של העסק שלי, שזה המסר של הנשמה שלי לעולם, המסר של השליחות שלי, זה היה לקראת הרצאה שהייתי צריך לתת לחברת נייקי העולמית,
התהליך שעברתי איתה היה תהליך שאני לא אשכח אותו.
תהליך שאיפשר לי לעלות על הבמה מול 100 דירקטורים בכירים של חברת נייקי העולמית, ולהביא את המסר הכי אישי שלי, הכי אמיץ, ובו זמנית, הכי נכון לתקופה.
מה שרוזין הצליחה לעשות עבורי, זה לספר את החיבור הרוחני והמעשי שתמיד חיפשתי, או שלא ידעתי שהוא קיים, והפיצוח הזה פתח לי את כל הפעילות ואת כל העסק.
רוזין לימדה אותי איך לדבר את החומרים שלי, כדי שיגעו בנפש של הצד השני,
כשרואים את החומרים שלי ורואים את התכנים, זה התחיל עם רוזין. זה התחיל עם הסלוגן שנולד אצל רוזין, וזה הסלוגן שהכי מזוהה בעולם איתי.
מה שרוזין יודעת לעשות, זה להסתכל על השליחות של הבן אדם, לתרגם אותה במילים שאפילו הוא אין לו מושג איך להביא אותה, וגם לדעת איך להסביר אותה בצורה הכי נכונה שגורמת לאנשים לראות בך את הבן אדם שאליו הולכים.
זה מין תחושת ביטחון כזו, שאתה אומר: "וואלה, בואנה, זה אני, זה באמת מי שאני. יאללה, איך היא עשתה את זה, אני בחיים לא הייתי מגיע לדבר הזה".
כשאני מדבר עם רוזין או כשאני לומד ממנה, אני מרגיש שיש פה מישהי שיודעת לתקשר אותי הכי הכי נכון,
היכולת שלה להחזיק את כל המורכבות שלי ובו זמנית להיות עדינה, ובו זמנית לא לדפוק לי חשבון ולהגיד לי את האמת, ולשים לי את הדברים על השולחן, זה וואו אחד גדול
עמוד השדרה הזה שלה הוא הכרחי לאנשים שהם ווינרים. עסקים שהם ב"תדר הפסגה", שיש להם כבר הישגים ותדמית ומוניטין.
ורוזין יודעת לעבוד עם עסקים כאלה, היא עובדת עם שחקני ה- NBA של העסקים.
איתן עזריה
מאמן מנטלי בינלאומי, סופר, מרצה.
יוצר הפודקאסט "הביולוגיה של הווינרים"
מרגע שיצאנו לקמפיין ועד שמילאנו את התוכנית, עברו 3 שבועות בלבד!
רוזין אהובה, תודה על תהליך פרטי (וסודי) של דיוק שעשינו ב"צופן המסר"
נתת פי כמה ממה שציפינו, באמת! והרבה יותר ממה ששילמנו, את שווה כל השקעה ועוד ועוד
יש לנו עסק מאתגר, כי כל כך קשה להסביר "תודעה" או מה אנחנו עושים,
ואת לקחת את האתגר וצלחת לפצח את זה, רוזין אלופת עולם על חלל
זה הפעם הראשונה שיש לנו דף שמסביר כל כך טוב מה אנחנו עושים, ומגיעים המשתתפים הנכונים בלבד, בדיוק מי שרצינו שיגיע.
חלק גדול מהמשתתפים פשוט נרשמים דרך הדף בלבד, או עושים שיחה רק לוודא שהם מתאימים לתכנים שלנו (הישג מטורף, המשתתפים רוצים לבדוק שהם מתאימים!!!)
מרגע שיצאנו לקמפיין ועד שמילאנו את התוכנית עברו 3 שבועות בלבד!!!
את נפלאה, .
אוהבים ומאוד מעריכים אותך
רויטל פיזנטי ורונן גפני
פרשביז ישראל
לא משנה כמה קמפיינים שיווקיים עשית,
ולא משנה כמה ידע יש לך בשיווק
עד שלא עשית את צופן המסר,
אין לך מושג מה זה שיווק עוצמתי באמת,
שמסוגל לנפץ שיאי מכירות,
ובו זמנית,
לחבר אותך מחדש בעוצמה רגשית מטלטלת,
לייעוד שלך ולחזון הגדול של העסק שלך
נשים שאני לא מכירה
ולא פגשתי מעולם,
פתאום נרשמות ומשלמות דרך דף המכירה
"בבקשה תגאלי אותי משיחות מכירה"
זה הדבר הראשון שאמרתי לרוזין כשהגעתי לצופן המסר
שיחות מכירה היו עקב אכילס הכי גדול בעסק שלי,
וזה ממש גרם לי למועקה.
הרגשתי שאני משכנעת אנשים
על מוצר שאני יודעת שהוא טוב,
וזה שאב ממני זמן ואנרגיה אין סופית
כאילו שאני מכריחה אותם,
וזה היה מאוד מתסכל.
אני מודה שהגעתי לרוזין די סקפטית,
אבל מה שרוזין עשתה לי בראש היה מטורף.
כל הקלפים נטרפו מחדש.
היום אני נמצאת במקום שונה לגמרי.
נשים שלא הכרתי מעולם וגם כאלו שלא פגשתי אותן,
פתאום נרשמות דרך דף המכירה
ומצטרפות לתכנית הליווי שלי.
בכל פעם שמישהי סולקת דרך דף המכירה,
זה מרגש אותי.
ולא הכסף הוא שמרגש אותי,
אלא העובדה שדרך דף המכירה הצלחתי להעביר
את המסר המדויק ואת האנרגיה שלי
ללקוחות הרלוונטיות והמדויקות
והן פשוט נתנו בי את האמון שלהן
וסלקו את כרטיס האשראי שלהן, והצטרפו לתוכנית.
ניפצתי את הפרדיגמה הכי גדולה שהייתה לי לגבי מכירות,
שבשביל למכור צריך להתאמץ
השתחררתי מהלחץ הזה
של להתעסק כל הזמן
בשיחות מכירה.
זה פינה לי אנרגיה לעשות את הדברים
שאני באמת אוהבת
ואת השליחות שלי
ליב עזריה
מומחית לתזונה טבעית ואורח חיים בריא
רוזין היא טוני רובינס של המסרים השיווקיים,
מייקל ג'ורדן של הכתיבה השיווקית,
מייקל פלפס של הגדלת המכירות
תקשיבו לה טוב טוב, כי רוזין רוזנבלום
היא אלופת עולם בתחומה.
היא שילוב נדיר.
אנתוני רובינס של המסרים השיווקיים,
מייקל ג'ורדן של הכתיבה השיווקית,
ומייקל פלפס של הגדלת המכירות,
ארוזים בקומפקטיות נשית כריזמטית
חדה כלייזר,
חריפה כתער,
ומדויקת ברמה של שעון אטומי (בשוויץ).
בקיצור,
גאונה שיווקית אמיתית,
ברמה שלא פגשתי עד היום.
בשנייה שהיא רומזת
שהיא מתכוונת לפתוח עוד מחזור
של תהליך צופן המסר,
תעשו לעצמכם טובה ענקית,
ותזמינו מקום מראש.
(ותתכוננו לעבוד קשה. קשה מאד).
צחי רבאל
מנכ"ל אקסטרה בריין
ברגע שהתחלתי לעשות מה שצריך, זה היה בום! עסקאות נסגרות ברמה שאני עדיין לא מאמינה
רוזין, אני מודה שכשקראתי את העדויות והסיפורים של אנשים שכבר עשו את צופן המסר, חשבתי שזה חלום. לא האמנתי שזה יחולל מהפיכה של ממש בעסק שלי, מקצה לקצה.
גם לא הייתי לגמרי משוכנעת שאצלי זה יעבוד, כי הייתי בעבר אצל הרבה תוכנית שתמיד הבטיחו את הדברים האלה, ובסופו של דבר היה איזה שיפור או שדרוג, אבל אף פעם לא הרגשתי שזה משנה לי את החיים מקצה לקצה.
ועם צופן המסר זה קרה.
העסק שלי שונה, אני אדריכלית. אני לא מוכרת סדנה או קורס, ואת אמרת לי שאיתי את תעשי עבודה שונה לגמרי משאר העסקים שהיו איתי בקבוצה.
ואכן זה קרה. את למדת את העסק שלי כל כך לעומק שלפעמים הרגשתי שאת מכירה את העסק שלי ואת הלקוחות שלי יותר טוב ממני.
ובאמצע התהליך היה איזה שלב שאולי אפשר לקרוא לזה משבר, לא בדיוק הבנתי לאן זה יוביל ומה אני אעשה ואיך זה יתפתח.
וביום השלישי של המפגש בדרך הביתה התקשרתי לחברה קרובה, סיפרתי לה קצת ואמרתי לה: "אני מרגישה שכאילו אנחנו סוג של אנשים שלא רואים, ורוזין היא כן רואה מלמעלה את מה שאנחנו לא רואים והיא כבר יודעת מה יקרה"
שיהיה ברור, זה לא שלא היו לי לקוחות לפני צופן המסר. היו לקוחות, עבדתי יפה והרווחתי כסף ברוך השם…אבל זה היה בגלים. היו תקופות יותר טובות ותקופות פחות.
ואני רציתי משהו שאני אוכל לשלוט בזה, שאני אוכל להחליט שאני רוצה עכשיו חודש יותר רגוע או רוצה להכניס לקוח גדול.
וזה מה שקורה עכשיו.
אני זוכרת שאמרת לי לפני התהליך – "אנחנו ניצור סוג של תהליך שיווקי שיהיה לך כמו ידית של ברז, שאת יכולה לפתוח אותו ולסגור אותו ולהחליט כמה מזה את רוצה"
וזה בדיוק מה שקורה היום. זה ממש סוג של קסם. זה נס.
אבל זה יותר מזה. העסקאות נסגרות הרבה יותר בקלות.
כשאני מגישה הצעת מחיר ללקוח חדש ופועלת בדיוק לפי הכללים שהנחית אותי, העסקה נסגרת ברמות שאני עדיין לא מאמינה.
ומדובר על עסקאות בסכומים גבוהים מאוד.
רק לפני כמה ימים נתתי הצעת מחיר לליווי וניהול של פרויקט של לקוחות שרכשו דירה מקבלן,
נתתי להם הצעת מחיר בסכום של כמה עשרות אלפי שקלים (רק על הליווי, בלי תכנון ועיצוב)
שלושה ימים לאחר מכן, בלי שיחת מכירה, בלי שום דבר, הם אמרו לי "העברנו לך כבר את כל הסכום בחשבון הבנק. אפשר להתחיל."
לא יכולתי להתאושש מההלם של הדבר הזה, שזה באמת קורה, וזה באמת…דברים עובדים ככה.
אפשר להגיד שיש חיים לפני צופן המסר וחיים אחרי צופן המסר.
וזה קורה וזה אמיתי וזה מדהים, ושוב אני יודעת שזה קורה בגלל שאת מה שאת. כי את לא הרפית ממני, וגם צעקת עלי לעשות כבר את הקמפיין לפי הקונספט החדש ולהפסיק לפחד
וברגע שהתחלתי לעשות מה שצריך, זה היה בום, משהו מדהים.
דבי שור אליאסי
אדריכלית ומומחית לבנייה ירוקה
גלי מכירות שלא ידענו כמותם
בהיקפים עולמיים מאוד מרשימים
הגעתי לרוזין כבעלת עסק ותיקה ומנוסה בקמפיינים והשקות.
ברוך השם ידענו תמיד ברכה בפנייה שלנו ללקוחות חדשים,
וקהל המנויות שלנו היה לא קטן.
אבל כשהגעתי לרוזין רציתי לקחת את זה למדרגה הבאה.
מה שמדהים אצל רוזין זה שהיא נהנית להשתעשע ולחקור
מה שקורה בראש של הלקוחות.
לקלף עוד שכבה ועוד שכבה עד שמגיעים לליבה של העניין.
אני מודה שכאשר הקונספט החדש הועלה,
היססתי קצת.
אבל רוזין התעקשה – זה זה!
כיוון שאני סומכת על האינטואיציות והניסיון שלה,
יצאנו עם ההשקה על פי הקונספט שפיצחנו.
התוצאה…
10 ימים אינטנסיביים מאוד של
מכירות בגלים שלא ידענו כמותם לפני כן.
הטלפון לא הפסיק לצלצל ,
העובדות שלי לא הפסיקו לרשום מנויות חדשות.
ובסופו של דבר,
מקהילת מנויות מאוד יפה בהיקף ארצי,
ההשקה הזו העבירה אותנו להיקפים עולמיים
מאוד מאוד מרשימים,
קהילת המנויות שלנו היא היום אחת הקהילות הגדולות
והמובילות בעולם היהודי.
תודה רוזין,
אני מחכה כבר לפיצוח הבא ולהשקה הבאה
יקרת פרידמן
עורכת פרשה ואישה
ומנהלת קהילת המנויות
של הרבנית ימימה מזרחי
אני לא מאמינה, נשים נכנסות לדף המכירה, נרשמות לתוכנית, בלי לדבר איתי, בלי לשלוח אפילו וואטסאפ, בלי שאלות, בלי "אני צריכה לחשוב על זה"
כל פעם שרציתי לפתוח קבוצה חדשה של תוכנית "אימא בריאה", זה היה כרוך בשיחות מכירה שלקחו ממני גם הרבה זמן וגם הרבה כוחות. הרגשתי מתוסכלת ומותשת מזה,
היה לי ברור שאפשר אחרת. אז הצטרפתי לצופן המסר וזאת פשוט הייתה מתנה גדולה לעסק שלי, הרבה מעבר לרק לכתוב דף מכירה.
לרוזין יש הסתכלות כל כך מעמיקה ויכולת ייחודית גם של ניתוח וגם של פיצוח של מסרים, של רעיונות, של מוצרים, של בעלי עסקים, והיא לא מוותרת.
התהליך היה כל כך מעמיק. תהליך של בירור עצמי, בירור הזהות שלי, המסרים שאני רוצה להביא, הלקוחות שאני רוצה למשוך, הדיוק של הפרופיל של הלקוחה, דיוק המוצר עצמו.
והתוצאה – מעל ומעבר למה שציפיתי באמת וואו, הפתעה מבחינתי.
אני לא מאמינה, אני פשוט רואה נשים נכנסות לדף המכירה, סולקות, נרשמות לתוכנית, בלי לדבר איתי, בלי לשלוח אפילו וואטסאפ, בלי שאלות, בלי "אני צריכה לחשוב על זה", בלי שאני צריכה לשכנע, שום דבר,
דף המכירה עושה את העבודה שלו ועושה אותה הכי מצוין ומדויק וזה בדיוק מה שחלמתי עליו.
אני בכלל כבר לא עושה שיחות מכירה. אם צריך, אני עושה קצת תחלופת וואטסאפים לקראת סגירה, ונשים פשוט נכנסות לדף, קוראות את המפרט של התוכנית, קוראות את כל הפרטים,
וזו השיטה הגאונית של רוזין, לדעת איך לתת את הפרטים בצורה שהיא מגרה, בצורה שהיא משכנעת, בצורה שהיא מוכרת, בלי כל הגימיקים והשטיקים.
בעקבות התהליך בצופן המסר, גם עשיתי שינויים בדפי מכירה אחרים של מוצרים אחרים שלי, וגם שם זה עובד
שחר סמיט
יועצת לאורח חיים בריא,
מייסדת התוכנית "אימא בריאה"
מה מפריע לך
למצות את פוטנציאל השוק שלך?
בטח מתסכל לדעת שיש עוד אלפים,
או מאות אלפים של לקוחות פוטנציאליים
שמסתובבים שם בחוץ
ולמרות כל השיווק והרעש שעשית,
זה לא מגיע אליהם.
זה לא נוגע בהם
הקשבת כבר להקלטה?
כל 100 המקומות בקורס נמכרו
במחיר של 3000 ש"ח לכל משתתפת...
וגם פתחתי רשימת המתנה
לרוזין היקרה, זכיתי לתת לעצמי ולעסק שלי את המתנה של השתתפות בסדנת "צופן המסר" המדהימה שלך שמשלבת גאונות של אישה מבריקה עם רגישות כנה והבנה מעמיקה
את הצלחת להבין את נימי "המוצר" הפנימיים ביותר, ומשם כבר אי אפשר היה לוותר כי קיבלתי תובנות אדירות להתקדם בכיוונים שהצעת וכך במתינות לאט לאט, הכנסתי כל פעם עוד עיקרון ועוד אלמנט עד שהקורס נראה כמו שהצעת לי באמת
זכיתי בזכותך לתגובות מדהימות!
הרישום לקורס היה מטורף ברמות, כל 100 המקומות בקורס נמכרו במחיר של כ-3000 ש"ח למשתתפת… וגם פתחתי רשימת המתנה
וגם ההשפעה שלי הפכה לחסרת תקדים עם תגובות מרגשות והד מדהים שבזכותם הבנתי עד כמה הובלת אותי במסלול הנכון מתוך המון אהבה, הבנה ואינסוף כישרון
תודה לך רוזין האהובה
אביטל בראון
קלינאית תקשורת בכירה
מעולם לא נתקלתם במשהו שדומה או מתקרב לצופן המסר
קארין עמנואל
מייסדת האקדמיה לעיצוב עוגות
1,000,000 ש"ח זינוק במכירות
מאז שיצאנו לדרך
עם הקונספט השיווקי המבריק
רוזין הקוסמת,
כבר היה לי צוות שיווק מקצועי
שרק חיכה לאור ירוק ממני להתחיל לעבוד ולצאת לדרך.
אבל רציתי לשייף קצת
את המסר של הקו השיווקי שלנו.
זימנתי אותך לפגישה משותפת עם צוות השיווק.
את הקשבת להם, הקשבת לי, רשמת כמה דברים,
ואז אמרת…
"אני הייתי הולכת על קונספט אחר לגמרי"
ותוך כמה דקות שרטטת משהו על הלוח
והצגת בפנינו את הקונספט שלך.
ופתאום זה היה בינגו!
גם הצלחת לזקק בדיוק בדיוק את הבידול שלנו,
וגם הבאת את הקונספט השיווקי הכי מבריק
שפגשתי בתחום שלנו.
והתוצאות לא אחרו לבוא…
תוך פחות מ-6 חודשים
מאז שיצאנו לדרך עם הקונספט השיווקי המבריק הזה,
קצב המכירות וההמרות שלנו לא דומה למה שהיה קודם,
ומדובר על עסקאות בהיקף של כ-1,000,000 מיליון ש"ח
תודה על אסטרטגיה שיווקית מנצחת, שמוכיחה את עצמה שוב ושוב.
עמליה שכטר
מנכ"ל ובעלים אינבו-השקעות בע"מ
איך יכול להיות שהמכירות שלך
מסתובבות תמיד סביב אותם מספרים?
למרות כל הניסיונות שלך לשבור
את תקרת המכירות
למרות כל הבונוסים שהוספת,
למרות שלמדת לנהל שיחות מכירה
כמו הזאב מ-וול סטריט,
או גייסת צוות מכירות שלא רואים ממטר
ולמרות כל כנסי המכירה שעשית…
בסוף איכשהו
הקמפיין השיווקי שלך
תמיד מסתיים סביב אותם מספרים
הקשבת כבר להסבר על צופן המסר, איך זה עובד וכמה זה עולה?
בלי שיחות מכירה. בלי פרסום ממומן.
כל המקומות בקורס
נמכרים דרך דף מכירה,
כבר 3 מחזורים ברצף
האמת שכשנרשמתי לצופן המסר,
חשבתי שנקדיש יומיים לכתיבה של דף מכירה עם הכוונה של רוזין,
לא תיארתי לעצמי לאיזה עומק של עבודה ודיוק
רוזין עומדת לקחת אותי.
רוזין הובילה אותי בצורה שיטתית ויסודית
לבחון את האופן שבו אני תופסת את העסק שלי, את הלקוחות שלי ואת המוצר שלי.
כשדף המכירה שלי פורסם, התגובות היו מדהימות.
תוך שבועיים מכרתי את כל המקומות בקורס
(שעולה כמה אלפי שקלים למשתתף)
בלי פרסום ממומן.
בלי שיחות מכירה.
ועוד לפני שהבנתי מה קורה,
גם המחזור הבא של הקורס התמלא לגמרי.
מאז התהליך ב"צופן המסר" עם רוזין,
כבר מכרתי 3 מחזורים של הקורס שלי,
וכולם התמלאו באותה דרך.
אבל מעבר למכירות,
זכיתי באמת לשדרג את המוצר שלי,
גיליתי כמה מדהים זה לשווק מתוך הייעוד שלך..
צופן המסר היא חוויה מכוננת בעסק שלי
ובהתפתחות שלי כבעלת עסק.
כבר עכשיו שום דבר לא נראה כמו לפני צופן המסר
ואני יודעת בוודאות וזה ילך ויגדל
מאירה חזן
מטפלת ומנחה תהליכי שינוי
חוויה סודית עם רוזין
שהולכת לשנות לכם את החיים
זה לא קורה לי הרבה,
אבל הלב שלי מתפוצץ מהתרגשות.
השתתפתי בקבוצה המופלאה
"צופן המסר" של רוזין רוזנבלום.
בעיני היא צריכה לשנות את השם מ"צופן המסר",
ל"חוויה סודית עם רוזין שהולכת לשנות לכם את החיים״
הקבוצות הבאות מלאות, ולא סתם.
גם אם היא תגיד לכם שרק עוד כמה חודשים פנוי,
וגם אם המחיר נשמע לכם יקר,
זה רק בגלל שאתם לא מתארים לעצמכם
כמה חדה רוזין, כמה התהליך עובד, כמה זה מדויק.
באמת חשוב לה שזה יעבוד.
בלי בולשיט. בלי להישאר על יד. ת׳כלס.
עדי מאור סיסו
מומחית לאפקטיביות
ומחברת הספר "אפקטיבית"
שתי מילים של רוזין
שהקפיצו את המכירות במאות אלפי שקלים
לפני שנה חיפשנו איך לשבור את תקרת הזכוכית של המכירות
מבחינת מספר המשתתפים בתכנית סוד הכסף,
שהיא אחת התוכניות המוכרות והמצליחות בישראל
בנושא של בטחון וחופש כלכלי
הזמנו את רוזין לסיעור מוחות,
משום שידענו שיש לרוזין יכולת פיצוח מיוחדת שעושה את ההבדל.
לאחר שרוזין הקשיבה לנו במשך יותר משעה,
היא אמרה משהו בסגנון:
"אה… אתם ממש לא בכיוון של הלקוחות,
מה שהלקוחות שלכם מחפשים באמת זה…"
ואז היא שלפה קונספט מדויק
שהיה מורכב מ.. שתי מילים בלבד!
שתי מילים שהובילו למהפך בקו השיווקי שלנו
ואפשרו לנו לשבור
את תקרת המכירות שלנו ב-30%…
30 % שמסתכמים במאות אלפי שקלים..
גיל אורלי
בכיר המאמנים הפיננסיים בארץ,
ומייסד תחום האימון הפיננסי ליחידים ולמשפחות בישראל
מהרגע שפרסמתי, אנשים נרשמים בזה אחר זה, מחזור אחרי מחזור נפתח
קיבלתי המלצה על רוזין, וזאת הייתה פעם ראשונה ששמעתי המלצה והכרתי את השם,
נכנסתי לדף של צופן המסר, ורק מהקשבה להקלטה הייתה לי קריאה פנימית ברורה שהיא הגורם שהייתי רוצה שתלווה אותי בשיווק של מוצר חדש שרציתי לצאת איתו – קורס חדש מאוד לא טריוויאלי, מאוד לא פשוט בתפיסה שלי לשיווק.
כשהגעתי למפגשים של "צופן המסר", רוזין הבטיחה שזה לא הולך להיות קל ושזה יפרק אותנו, וזה אכן היה תהליך שדרש ממני לאתגר את אזור הנוחות שלי, ולבדוק באמת את מה שאני נותנת.
ובסופו של דבר זה הסתיים, לכאורה בדף נחיתה כתוצר, אבל בכל כך הרבה יותר מזה,
ממש הרגשתי שבניתי את הקורס שלי בתוך התהליך הזה, שהבנתי את עצמי יותר טוב, שהבנתי מה אני מבקשת לתת.
ומה שהיה מדהים זה שרוזין ממש הבינה אותי,
והיא הצליחה לזקק את משפט הסלוגן שעד היום הולך איתי, משפט שמגדיר את מה שאני עושה, או את הסיפור שאני מבקשת להדהד, ומוביל לקוחות לצורך הכי סמוי שלהם, ולכאב הכי אחורי ולא מודע שלהם.
אין יותר מדויק מהניסוח הזה שרוזין הצליחה לאתר ולזקק.
אבל אחת האינדיקציות הכי משמעותיות בעיניי לזה שהתהליך בצופן המסר היה כל כך מהותי ומלמד וכזה שנחרט בתוכי, זה שהשנה הגעתי לעשות קורס חדש, הפעם למאמנים ולמטפלים,
ובמקום לעבוד כל כך קשה כמו בעבר, תוך יומיים כבר יצרתי קורס שלם עם דף נחיתה, עם מסר, עם משפט פותח, עם מה כולל הקורס.
ממש אני מרגישה שזכיתי לקבל חכה שאני יכולה לשכפל אותה ושהיא הופכת להיות מיומנות טבועה שיש בתוכי.
במושגים שלי רוזין לגמרי פועלת מתוך אזור הגאונות שלה, זה ניכר גם בתשוקה שלה. והיא לא מפספסת, היא קשובה לחלוטין, וגם ביכולות השיווקיות האדירות שלה.
היום אני יכולה להגיד שאני פותחת מחזור חמישי של הקורס שלי אחרי בסך הכל שנה,
ובאמת מהרגע שפרסמתי, אנשים נרשמים בזה אחר זה, מחזור אחרי מחזור נפתח
דנה רגב
מאמנת לחשיבה יזמית,
מנהלת קהילה ומנחת הפודקאסט "מעלה בטוב"
יש מצב שלא הקשבת עדיין להקלטת ההסבר על צופן המסר?
ועכשיו מה עושים?
אם הקשבת להקלטה,
וברור לך איך זה עובד, כמה זה עולה. מה נעשה יחד, ומה זה דורש ממך כדי שזה יצליח,