מהו העיתוי הטוב ביותר לתפוס את קהל היעד במוכנות שיא לרכוש ממך?

דניאל שחר הוא חונך למסוגלות וחוויות הצלחה במתבגרים צעירים.

כשהוא הגיע ל"סיבוב על המטאטא", הוא טען שמגיעים אליו הלקוחות הלא רלוונטיים, והוא מנסה להבין למה.

במהלך השיחה הראיתי לו שהם כן הלקוחות הרלוונטיים, 

אבל אופן השיווק שלו אליהם, גורם להם לפנות אליו בעיתוי הלא נכון: 

או בשלב מוקדם מדי, כשהם עדיין לא בשלים לקנות את הפתרון שלו,

או בשלב מאוחר מדי, שבו הם כבר עברו את נקודת הבשלות לקנות ממנו, והם צריכים כבר פתרון אחר ושונה.

ולכן בשני המקרים, הוא מוצא את עצמו בלופ של שיחות מכירה מתישות.

רוצים לשמוע איך פתרנו את הדילמה הזו, ואיך זה יכול להיות רלוונטי גם עבורכם?

קבלו את הפרק החדש. דניאל שחר. "סיבוב על המטאטא", שעת ייעוץ שיווקי לבעלי עסקים במסגרת הפודקאסט "נולדנו להשפיע".