קבלו תצוגת תכלית של תיאור כאבי הלקוח להכיר באמת את הלקוח שלכם, זה להיות מסוגלים לתאר את הכאב שלו בצורה מדויקת ועמוקה כל כך, עד שהוא ירגיש שאתם קוראים אותו כמו רנטגן.אם תאפשרו לעצמכם לרדת לרזולוציה של נימי הנימים של הכאב כפי שהוא בא לידי ביטוי במקומות הכי כמוסים בנפש של הלקוח שלכם – פתאום יתרחש הקסם הכפול:הלקוח שלכם ירגיש שאתם מבינים אותו כמו שאף אחד לא מבין אותו.ו…יוולדו לכם מסרים שיווקיים עוצרי נשימה.רוצים לשמוע הדגמה חיה של זה?מעולה, זה הפרק עבורכם.שי דורפמן, מומחה לטיפול בחרדה חברתית אצל צעירים אחרי צבא, הגיע ל"סיבוב על המטאטא", עם מטרה ברורה: לפצח את הנישה שלו, להבין מי באמת הלקוח שלו.אז קפצנו פנימה לתוך הנפש של הלקוח שלו…והתוצאה – גם מרגשת, וגם מלמדת מאוד. לפרקים נוספים בתוכנית לרישום באימייל לקבלת עדכונים על כל פרק