אנשים עפים על התוכן החינמי שלי, אז למה הם לא רוכשים את המוצרים/שירותים שאני מוכרת להם?

מכירים את התחושה המתסכלת הזו? 

זו בדיוק הדילמה איתה הגיעה ד"ר חנה גבאי ל"סיבוב על המטאטא", שעת ייעוץ שיווקי עם בעל/ת עסק במסגרת הפודקאסט "נולדנו להשפיע".

חנה חשבה שהדילמה שלה היא שהיא לא מצליחה להגיע לקהל היעד שלה,

אבל מהר מאוד הראיתי לה שקהל היעד שלה כבר נמצא אצלה וצורך ממנה תכנים חינמיים מעולים,

העניין הוא שהם לא רוכשים ממנה. ואת זה צריך לפתור.

והסיבה שהם לא רוכשים ממנה מספיק, לא קשורה למסקנה המוטעית שהיא הסיקה שהם לא הקהל שלה,

אלא לעובדה שהיא לא משווקת להם בצורה נכונה ואפקטיבית את המוצרים/שירותים שלה.

איך פתרנו את זה?

מוזמנים להקשיב לפרק