5 דברים שצריך לעשות כשהמכירות תקועות
אחד התסכולים הכי גדולים שיכולים לקרות לבעל עסק, זה לייצר תהליך מכירה, להשקיע בזה זמן וכסף, לצאת לדרך עם
אחד התסכולים הכי גדולים שיכולים לקרות לבעל עסק, זה לייצר תהליך מכירה, להשקיע בזה זמן וכסף, לצאת לדרך עם
הדרכה קצרה מדויקת, ברורה ומשעשעת, שתוך 15 דקות תעזור לך, לזהות ולהגדיר את המיקוד השיווקי שלך
שיווק במיטבו הוא ריקוד חיזור. מה שיקבע אם יתרחש קסם בינכם לבין הלקוח, זו לא רמת הוירטואוזיות שלכם על רחבת
אחד המשפטים הכי מדויקים על הצלחה עסקית, שייך לפיטר דרוקר (אבי הניהול המודרני) שאמר: "לעסק יש 2 פונקציות בלבד –
במשך הרבה זמן התהלכתי עם תפיסה מוטעית לגבי הצלחה עסקית. חשבתי שעסק יכול להתנהל באחד משני המצבים הבאים: או שעסק נכשל,
בשבועות האחרונים הציף את הארץ קמפיין נגד שלבקת חוגרת, מסכנה שלבקת. עד אתמול אף אחד לא הכיר אותה, והיום
מוקדש באהבה לכל אחד ואחת בקהילת הלקוחות והמנויים שלי, ולכל בעלי העסקים הקטנים בישראל בלי להתנצל, אין מה לפחד,
במשך שנים רבות ביקשתי רשות. רשות לנשום, לחיות, לעשות, להגיד. להעז. לזרוח. רשות להיות מי שאני יכולה להיות. לבקש
תארו לכם שאתם מטיילים בעיר זרה. פתאום תוקף אתכם רעב גדול לסנדוויץ עם פסטרמה. אבל בעיה… אתם לא מכירים את
בהדרכה זו אני מלמדת אותך: איך לספר סיפור שיווקי שיגרום ללקוחות שלך להקשיב לך בהתלהבות ולהבין שיש לך את הפתרון