פיסת הידע שחוללה מהפך בעסק שלי
מי שעוקב אחריי מתחילת הדרך, בוודאי כבר מכיר את סיפור הפריצה העסקית שלי: איך הפכתי את העסק שלי מבלתי נראה
מי שעוקב אחריי מתחילת הדרך, בוודאי כבר מכיר את סיפור הפריצה העסקית שלי: איך הפכתי את העסק שלי מבלתי נראה
תראו, אני הולכת לנער אתכם קצת, אז קחו בחשבון שאני בעדכם והכל באהבה. כשמגיעים אליי לסדנאות ולקורסים, מטפלים ממקצועות הריפוי
חברים, יש מי שעשה בשבילכם את העבודה והכין עבורכם כותרות מעולות למסרים ולפוסטים השיווקיים שלכם קוראים לו, או יותר נכון,
בערך כשבע שנים לפני שאבא שלי נפטר, הוא איבד את השמיעה באוזן שמאל. אז הרופא התאים לו מכשיר שמיעה, והוא היה
שנים הלכתי עם הידיעה הפנימית שאני יכולה להצליח מאוד במה שאני עוסקת היום. היה לי ברור שאני יודעת את המקצוע
איזו נוסטלגיה. היום עשיתי סדר בתיקיות המחשב, וגיליתי ראיון מרתק שערכתי בינואר 2011, עם ערן שטרן בנושא סוד ההצלחה. גם
אני מבקשת ממך לדמיין את הסיטואציה הבאה: משה רבנו מגיע לפגישה עם בני ישראל המשועבדים במצרים. הם מביטים בו במבטם
הכותרת קצת מרגיזה, אני יודעת. בכל זאת, קצת מעליב לדעת שנתתם כרטיס ביקור למישהו, (לצורך הדוגמה נקרא לו – יוסי)
דבר ידוע הוא שהדרך הכי הכי אפקטיבית להגדיל את אחוזי הפתיחה וההיענות של המסרים השיווקיים שלנו, זה לכתוב את המסרים