איך גורמים ליותר אנשים להשאיר פרטים באתר שלך?
איך גורמים ליותר אנשים להשאיר פרטים באתר כדי שאפשר יהיה ליצור איתם אינטראקציה אחרי שנטשו את האתר בלי לרכוש? פרק
איך גורמים ליותר אנשים להשאיר פרטים באתר כדי שאפשר יהיה ליצור איתם אינטראקציה אחרי שנטשו את האתר בלי לרכוש? פרק
נמאס לכם שלקוחות קובעים ומבריזים ברגע האחרון בסדנה או פגישה או טיפול שקבעו? אם כך האזינו לפרק הזה ותגלו איך
איך קשור חריף של רמאים לטעות הכי גדולה שעושים הרבה בעלי עסקים בכתיבה שיווקית? ואיך הטעות הזו פוגעת באפקטיביות של
למה למרות כל מה שאתם עושים, אנשים מתעלמים מההצעה השיווקית שלכם ולא קונים? כל התשובות וגם מה אפשר לעשות עם
הרמה הגבוהה ביותר בעסק שלך ברוכים הבאים לפרק המבוא בתוכנית "נולדנו להשפיע" הישרדות-הצלחה-השפעה- 3 רמות בהן העסק שלך יכול לפעול,
סרטון הדרכה פתוח לצפייה חופשית על מערכת מעולה לניהול משימות ופרויקטים הקדמה קצרה לפני סרטון ההדרכה במשך תקופה ארוכה חיפשתי
תיאור מקרה מפורט - איך יצרתי מצב שבו הלקוחות הפוטנציאליים קוראים את דף המכירה עד הסוף, ללא הסחות דעת
הדרכה מיוחדת איך מחייבים כרטיסי אשראי באינטרנט עם עמודי תשלום מאובטחים פינוקים ועוד 30% הנחה בדמי הקמה למצטרפים לקארדקוםתגידו שאתם לקוחות
אייל שני הניח את הכף בצלחת. על שפתיו היו עדיין שאריות קלות של רוטב. ראו עליו שהוא נסער. מאוד. הוא
מכמה אלפים לכמה מאות ברשימת הדיוור…אבל בקטע טוב! הרעיון לפוסט עלה באחד ממפגשי ההתייעצות לחברי האוצר, שבו עלתה השאלה: מה