עד שנת 2010 הייתי בלתי נראית…עד שנמאס לי
עד ספטמבר 2010 הייתי שקופה. בלתי נראית. עוד עסק קטן שנבלע בין הרבה עסקים אחרים ונאבק כמו הרבה עסקים אחרים.
עד ספטמבר 2010 הייתי שקופה. בלתי נראית. עוד עסק קטן שנבלע בין הרבה עסקים אחרים ונאבק כמו הרבה עסקים אחרים.
הצלחתם להפתיע אותי. כשביקשתי מכם לעזור לי לחרוץ את גורלו של שיעור 6, חשבתי שאקבל תשובות לכאן או לכאן, אספור
אחד האתגרים הגדולים של בעלי עסקים שמשווקים באימייל איך לגרום ללקוחות לפתוח את האימיילים שהם שולחים? ואם הם כבר פותחים,
אחיקם העלה שאלה על קיר הפייסבוק שלי, שאני מתמצתת אותה כאן: נרשמתי לרשימת תפוצה לקבלת מידע חינמי, והתחילו להפציץ אותי
גבי היה אליל הבנות בתיכון. הוא הפיל אותנו אחת אחת. מה שהיה מדהים בכל הסיפור, זו העובדה שהוא לא היה
סליחה, אפשר להטריד אתכם על בסיס קבוע? נניח אחת לשבוע, זה מתאים? רגע עוד לא סיימתי לבקש. אני רוצה שתאשרו לי
את מאמר ההדרכה הזה כתבתי במיוחד לבקשת צחי יוסטר, שפנה אליי וביקש לדעת כיצד כותבים מכתב תודה לאנשים שטיפלו במסירות
אני שונאת מאמרים למנועי חיפוש. קשה מאוד לכתוב מאמר מעניין ומעמיק כשחייבים לשלב 15 פעמים את מילות המפתח במאמר. האילוץ
יום שבת, שמונה בבוקר, שמחים ונרגשים, אורזים את עצמנו למשחק הכדורגל הראשון של הילד בליגה. לילה קודם, מרוב התרגשות, הבן
את המאמר הזה כתבתי לפני שנתיים וחצי, ועכשיו, לרגל עליית האתר החדש שלי, אני עושה למאמר קאמבק עם שינויים קלים