רוזין – אוצר של תוכניות פעולה ושיווק לעסקים קטנים
  • דף הבית
  • לכתוב כדי למכור
  • לא ללחוץ
  • מדריכי שיווק חינם
  • צופן המסר
  • פודקאסט ובלוג
  • דף הבית
  • לכתוב כדי למכור
  • לא ללחוץ
  • מדריכי שיווק חינם
  • צופן המסר
  • פודקאסט ובלוג
בלוג
איך לא להסתבך עם ניסוחים של טקסטים שיווקיים?

איך לא להסתבך עם ניסוחים של טקסטים שיווקיים?

קורה לכם שאתם מנסים לכתוב טקסט שיווקי ואתם מוצאים את עצמכם מסתבכים, כותבים שוב ושוב, מתקנים את עצמכם, מתלבטים שעות

קרא עוד ←
מה זו מכירה רכה ואיך עושים את זה?

מה זו מכירה רכה ואיך עושים את זה?

הפעם אני מנתחת מהלך שיווקי שעשיתי עם בעלת עסק, למהלך השיווקי קראתי מכירה רכה. ואתם עומדים ללמוד את העקרונות של

קרא עוד ←
למה שיחות המכירה אורכות כל כך הרבה זמן?

למה שיחות המכירה אורכות כל כך הרבה זמן?

למה שיחות המכירה אורכות כל כך הרבה זמן? הרי הלקוחות פונים ומבקשים פרטים, אז למה צריך לשכנע אותם כל כך? זה

קרא עוד ←
מה חוסם אתכם מלפעול במלוא העוצמה שלכם?

מה חוסם אתכם מלפעול במלוא העוצמה שלכם?

אם יש פרק אחד שאתם חייבים לשמוע, זה הפרק הזה שיעניק לכם הסבר ייחודי, שלא שמעתם עד היום, על מה

קרא עוד ←
איך לפרוץ עם האמנות והיצירה שלך, דרך רשתות חברתיות?

איך לפרוץ עם האמנות והיצירה שלך, דרך רשתות חברתיות?

פרק מיוחד לאנשים שעוסקים בתחומי היצירה והאמנות: מוסיקה, כתיבה, ציור, שירה…ועוד. על האתגרים, ההזדמנויות, והדרכים למנף את הרשתות החברתיות

קרא עוד ←
מה עושים כשהתחום שלכם מוצף בכל מיני "מומחים" שמבטיחים הרים וגבעות?

מה עושים כשהתחום שלכם מוצף בכל מיני "מומחים" שמבטיחים הרים וגבעות?

מכירים את זה שאתם מסתכלים סביבכם ומרגישים שהתחום שלכם נהיה פרוץ וכל מי שרק סיים ללמוד אתמול, מכריז על עצמו

קרא עוד ←
הייתם בטוחים שאנשים יתנפלו על המוצר/שירות חדש שלכם, אז למה זה לא קורה?

הייתם בטוחים שאנשים יתנפלו על המוצר/שירות חדש שלכם, אז למה זה לא קורה?

כשזה קרה לדקלה אפשטיין, היא הגיעה לייעוץ ב"סיבוב על המטאטא". את תהליך הפירוק וההרכבה שעשינו בפרק הזה, כדאי לכל אחד

קרא עוד ←
יש פער ענק בין מי שאני באמת לבין מה שאנשים רואים ברשתות

יש פער ענק בין מי שאני באמת לבין מה שאנשים רואים ברשתות

יש פער ענק בין מי שאני באמת כשלקוחות פוגשים אותי אחד על אחד, לבין מה שאנשים רואים ברשתות,וזה מתסכל אותי,

קרא עוד ←
איך מוכרים לקהל קר שלא מכיר אתכם ולא נחשף לתכנים שלכם?

איך מוכרים לקהל קר שלא מכיר אתכם ולא נחשף לתכנים שלכם?

יש כמה עקרונות וטקטיקות שאם תיישמו אותם, זה יאפשר לכם מקרים מסוימים לייצר קמפיין מכירה אפקטיבי שפונה ישירות לקהל קר.

קרא עוד ←
אסטרטגיית תוכן בסיסית ומעולה שתמיד עובדת

אסטרטגיית תוכן בסיסית ומעולה שתמיד עובדת

אחת הדרכים הכי אפקטיביות (ולדעתי גם הכי מהנות) לבנות לעצמכם שם בתחומכם, ליצור חיבור רגשי עם הקהל שלכם, ולהיחשב לסמכות

קרא עוד ←
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
עוד רוזין

נולדנו להשפיע

צופן המסר

מדריכי שיווק חינם

להצטרף לקהילת המנויים -חינם

הבלוג 

 

צרו קשר

לשאלות, בקשות, מחמאות,
זה האימייל:
info@rozin.co.il

זה הטלפון של שירות לקוחות
050-4883792

עכשיו זה הרגע המושלם

תמיד יש סיבות למה לא עכשיו.

אבל החיים שלך והייעוד שלך,
הם הסיבה להחליט למה כן עכשיו.

יש לך מה לתת. יש מי שצריך.
אנחנו כאן כדי לעזור לך להצליח עם זה

מדיניות ותנאי שימוש באתר
רוזין - אוצר תוכניות פעולה ושיווק לעסקים קטנים
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס