שיווקורונה – יצירתיות עסקית בתקופת משבר
איך עושים שימור לקוחות בתקופת משבר, דוגמאות למהלכים יצירתיים שיווקיים שאפשר לעשות, אסטרטגיות הכנה לקראת חזרה לפעילות עסקית, כל זה
איך עושים שימור לקוחות בתקופת משבר, דוגמאות למהלכים יצירתיים שיווקיים שאפשר לעשות, אסטרטגיות הכנה לקראת חזרה לפעילות עסקית, כל זה
בפרק הזה אני מייעצת לעידן ויצנר, מפתח ערכת "המלחין הצעיר" לפיתוח שמיעה מוסיקלית לקטנטנים, איך מסבירים את הערכה להורים וגורמים
עונת הקורונה של הפודקאסט. והפעם בפרק -איך ממשיכים לפעול ולהיות בעשייה עסקית בתוך הכאוס והמשבר של מגיפת הקורונה. איך מפתחים
מהי אסטרטגיית תוכן ייחודית שהלקוחות שלך לא יוכלו להתעלם ממנה, איזה תוכן נוגע עמוק ברגש של הלקוחות שלך, סוגי התכנים
גם הפעם הכנתי לכם פרק מיוחד שבו אני עוזרת לבעל/ת עסק לפתור דילמה שיווקית, הדילמה היא של ליאור וקנין,
תארו לעצמכם שהייתם מרשים לעצמכם לעשות שיווק נטול מאמץ... להתעייף פחות, להישחק פחות, ליהנות יותר, להתרגש יותר מהעסק שלכם,
איך גורמים ליותר אנשים להשאיר פרטים באתר כדי שאפשר יהיה ליצור איתם אינטראקציה אחרי שנטשו את האתר בלי לרכוש? פרק
נמאס לכם שלקוחות קובעים ומבריזים ברגע האחרון בסדנה או פגישה או טיפול שקבעו? אם כך האזינו לפרק הזה ותגלו איך
איך קשור חריף של רמאים לטעות הכי גדולה שעושים הרבה בעלי עסקים בכתיבה שיווקית? ואיך הטעות הזו פוגעת באפקטיביות של
למה למרות כל מה שאתם עושים, אנשים מתעלמים מההצעה השיווקית שלכם ולא קונים? כל התשובות וגם מה אפשר לעשות עם