איך לשווק טיפול זוגי בדגש על מיניות ותשוקה, בלי להישמע כמו מורים לטנטרה ולהעשרה מינית
עונת הקורונה של הפודקאסט. שעת ייעוץ שיווקי עם בעל/ת עסק. ובפרק הזה אני מייעצת לנוגה ואריאל טמיר, מטפלים זוגיים שהם
עונת הקורונה של הפודקאסט. שעת ייעוץ שיווקי עם בעל/ת עסק. ובפרק הזה אני מייעצת לנוגה ואריאל טמיר, מטפלים זוגיים שהם
עונת הקורונה של הפודקאסט. שעת ייעוץ שיווקי עם בעל/ת עסק. ובפרק הזה אני מייעצת לעדי זוסמן, תזונאית קלינית בכירה ומובילה
עונת הקורונה של הפודקאסט. שעת ייעוץ שיווקי עם בעל/ת עסק. ובפרק הזה אני מייעצת לאלי כהן מאסטר בצ'י קונג, על
עונת הקורונה של הפודקאסט. שעת ייעוץ שיווקי עם בעל/ת עסק. והפעם אני מייעצת למירן בניתה, המייסדת והמנכ"לית של חברת הלפול,
איך עושים שימור לקוחות בתקופת משבר, דוגמאות למהלכים יצירתיים שיווקיים שאפשר לעשות, אסטרטגיות הכנה לקראת חזרה לפעילות עסקית, כל זה
בפרק הזה אני מייעצת לעידן ויצנר, מפתח ערכת "המלחין הצעיר" לפיתוח שמיעה מוסיקלית לקטנטנים, איך מסבירים את הערכה להורים וגורמים
עונת הקורונה של הפודקאסט. והפעם בפרק -איך ממשיכים לפעול ולהיות בעשייה עסקית בתוך הכאוס והמשבר של מגיפת הקורונה. איך מפתחים
מהי אסטרטגיית תוכן ייחודית שהלקוחות שלך לא יוכלו להתעלם ממנה, איזה תוכן נוגע עמוק ברגש של הלקוחות שלך, סוגי התכנים
גם הפעם הכנתי לכם פרק מיוחד שבו אני עוזרת לבעל/ת עסק לפתור דילמה שיווקית, הדילמה היא של ליאור וקנין,
תארו לעצמכם שהייתם מרשים לעצמכם לעשות שיווק נטול מאמץ... להתעייף פחות, להישחק פחות, ליהנות יותר, להתרגש יותר מהעסק שלכם,