איך לזהות ולהגדיר את קהל היעד האידיאלי שלך?
מלכודת שהרבה בעלי עסקים נופלים אליה: סטייה קלה מקהל היעד האידיאלי של המוצר. סטייה שיוצרת את ההבדל בין שיווק שמביא
מלכודת שהרבה בעלי עסקים נופלים אליה: סטייה קלה מקהל היעד האידיאלי של המוצר. סטייה שיוצרת את ההבדל בין שיווק שמביא
שושי שטיינוביץ הגיעה ל"סיבוב על המטאטא", עם תהיה ובלבול: אני הרבה זמן בתחום שלי, אבל מה אני בעצם עושה? מי
דניאל שחר הוא חונך למסוגלות וחוויות הצלחה במתבגרים צעירים. כשהוא הגיע ל"סיבוב על המטאטא", הוא טען שמגיעים אליו הלקוחות הלא רלוונטיים,
מכירים את התחושה המתסכלת הזו? זו בדיוק הדילמה איתה הגיעה ד"ר חנה גבאי ל"סיבוב על המטאטא", שעת ייעוץ שיווקי עם
תשכחו מכל שאמרו לכם על מבנה של משפך שיווקי. תתפלאו, אבל משפך שיווקי טוב, לא חייב להיות כזה שכל הלקוחות עוברים
יש לי תחושה שהפרק הזה ירגש הרבה מאוד אנשים, כי בפרק הזה נולד בידול עסקי שמצליח בו זמנית להיות גם
סילבוס כתוב טוב, הוא חלק בלתי נפרד מתוכן שיווקי אפקטיבי מאוד. כשלקוח פוטנציאלי קורא סילבוס שנכתב נכון מבחינה שיווקית, זה כבר
בפרק הזה אתם עומדים להאזין להדגמה מעולה שבה אני מפתחת בנק רעיונות לתוכן שיווקי מדויק ואפקטיבי. אני עושה את
הבידול הקלאסי סוגר אותי במגירה צרה מדי שלא מכילה את כל מה שאני עושה הגישה הקלאסית בשיווק אומרת: תגדירו תחום רלוונטי
אחד מכיווני הצמיחה העסקית של מאמנים מטפלים, יועצים ומאמנים, שכבר מנוסים בתחומם, הוא ההחלטה ליצור מוצר פרימיום שהוא קורס שמיועד