איך למצוא את המסר השיווקי המדויק שלך?
השיטה שלי: 90% מהזמן אני מקדישה להבנה מדויקת ומעמיקה של קהל היעד המדויק. ואז ב-10% הנותרים קורה הקסם -
השיטה שלי: 90% מהזמן אני מקדישה להבנה מדויקת ומעמיקה של קהל היעד המדויק. ואז ב-10% הנותרים קורה הקסם -
מיכל כהן חי הגיעה לסיבוב על המטאטא, שעת ייעוץ שיווקי עם בעל/ת עסק במסגרת הפודקאסט "נולדנו להשפיע", עם אחת הדילמות
אזהרה - אתם עומדים להאזין לפרק ייעוץ רוויי ויכוחים, אי הסכמות ומתחים. עומר שריר, מומחה לטיפול בחרדות, הגיע ל"סיבוב על המטאטא",
אני עומדת להדגים לכם תהליך מרתק ומדהים של פיצוח בידול ומסר שיווקי אפקטיבי מאוד, מדויק, יצירתי ובולט. תהליך הפיצוח שאדגים לכם
איך משלבים תחום נוסף בעסק קיים? איך עושים את זה בלי להזניח את מה שכבר בניתם ויצרתם בעסק הקיים?
איך לפעול ברמת ההשפעה, מה ההבדל בין רמת ההצלחה לרמת ההשפעה, איך למצוא את הכאב הנסתר החבוי בנפש של הלקוחות
בפרק הזה אני אמנם מדברת עליי, אבל אם גם אתם מרגישים שהשחיקה בעשייה העסקית שלכם דוחקת את התשוקה,
"סיבוב על המטאטא" - שעת ייעוץ שיווקי עם בעל/ת עסק, והפעם אני מייעצת לשירה יצחק ולשותף שלה מיכאל שביקשו להתייעץ
"סיבוב על המטאטא" - שעת ייעוץ שיווקי עם בעל/ת עסק, במסגרת הפודקאסט "נולדנו להשפיע". והפעם אני מייעצת למרים שרמר
"סיבוב על המטאטא" - שעת ייעוץ שיווקי עם בעל/ת עסק, במסגרת הפודקאסט "נולדנו להשפיע". והפעם אני מייעצת לנגה דץ,