עסקי הברזל – יצירתיות עסקית בתקופת משבר
איך עושים שימור לקוחות בתקופת משבר, דוגמאות למהלכים יצירתיים שיווקיים שאפשר לעשות, אסטרטגיות הכנה לקראת חזרה לפעילות עסקית, כל זה
איך עושים שימור לקוחות בתקופת משבר, דוגמאות למהלכים יצירתיים שיווקיים שאפשר לעשות, אסטרטגיות הכנה לקראת חזרה לפעילות עסקית, כל זה
איך להבין, אבל באמת להבין את הכאב של הלקוחות שלך, ולבטא את זה בעוצמה בטקסט השיווקי שלך, כך שהלקוחות ירגישו
האם אתם מוכרים מוצר או תהליך? איך מוכרים מוצר פיזי שהוא בעצם תהליך אימוני? הרבה מאוד עסקים בתחום הטיפול והאימון, מפתחים
איך יודעים מהו המסר הכי חשוב לשים בכותרת של טקסט שיווקי? רוב הסיכויים שכשאתם מתיישבים לנסח טקסט שיווקי לדף המכירה או
יצרתם שותפות עסקית? מעולה, אבל איך מסבירים את היתרון של השותפות הזו עבור לקוחות פוטנציאליים? אם אתם מחוברים לעולם השיווק, רוב
כשמאיה לנגר המדהימה עלתה ל"סיבוב על המטאטא", היא הייתה בטוחה שהדילמה שלה היא - איך לבנות תוכנית המשך לתוכנית הבסיס
אופק מכבד את הלקוחות שהיו לו בעבר, הוא מכבד את האנשים שהתוכנית שלו סחפה, האנשים שהיו זקוקים לו כל כך. אבל
מה שנפלא בבידול טוב, זה שהוא גורם לשני דברים: מי שהמוצר/שירות שלכם לא נכון עבורו - לא יפנה אליכם. וזה
האם העובדה שאתם עוסקים במשהו שהוא שליחות חשובה, זה מספיק כדי לגרום לאנשים לרצות לשלם לכם או לתמוך בעשייה שלכם? לצערכם
שאלת המפתח שהניבה את תובנה מדהימה (ויש שיגידו מהפכנית) לגבי קהל היעד, ולגבי אסטרטגיית המסרים השיווקיים שצריך להפנות לקהל היעד