רוזין – אוצר של תוכניות פעולה ושיווק לעסקים קטנים
  • דף הבית
  • לכתוב כדי למכור
  • לא ללחוץ
  • מדריכי שיווק חינם
  • צופן המסר
  • פודקאסט ובלוג
  • דף הבית
  • לכתוב כדי למכור
  • לא ללחוץ
  • מדריכי שיווק חינם
  • צופן המסר
  • פודקאסט ובלוג
בלוג
איך ליצור תוכן שיווקי שמדבר בול לקהל היעד המדויק שלכם?

איך ליצור תוכן שיווקי שמדבר בול לקהל היעד המדויק שלכם?

בפרק הזה אתם עומדים להאזין להדגמה מעולה שבה אני מפתחת בנק רעיונות לתוכן שיווקי מדויק ואפקטיבי. אני עושה את

קרא עוד ←
הבידול הקלאסי סוגר אותי במגירה צרה מדי שלא מכילה את כל מה שאני עושה

הבידול הקלאסי סוגר אותי במגירה צרה מדי שלא מכילה את כל מה שאני עושה

הבידול הקלאסי סוגר אותי במגירה צרה מדי שלא מכילה את כל מה שאני עושה הגישה הקלאסית בשיווק אומרת: תגדירו תחום רלוונטי

קרא עוד ←
איך למכור קורס הכשרה/העשרה לאנשי מקצוע בתחום שלכם?

איך למכור קורס הכשרה/העשרה לאנשי מקצוע בתחום שלכם?

אחד מכיווני הצמיחה העסקית של מאמנים מטפלים, יועצים ומאמנים, שכבר מנוסים בתחומם, הוא ההחלטה ליצור מוצר פרימיום שהוא קורס שמיועד

קרא עוד ←
איך לדבר באופן מדויק לקהל היעד שלכם כך שהוא יבין שאתם הכתובת המדויקת עבורו?

איך לדבר באופן מדויק לקהל היעד שלכם כך שהוא יבין שאתם הכתובת המדויקת עבורו?

איך לדבר באופן מדויק לקהל היעד שלכם כך שהוא יבין שאתם הכתובת המדויקת עבורו? כדי לענות על השאלה הזו צריך קודם

קרא עוד ←
מוגן: מכון זרעים- הקלטת זום – נובמבר 2023

מוגן: מכון זרעים- הקלטת זום – נובמבר 2023

זהו פוסט מוגן ואין לו תקציר.

קרא עוד ←
איך לשווק מוצר/שירות מוזל, בלי לפגוע במוניטין ובמכירות של המוצר/שירות היקר שלכם?

איך לשווק מוצר/שירות מוזל, בלי לפגוע במוניטין ובמכירות של המוצר/שירות היקר שלכם?

איך לשווק מוצר/שירות מוזל, בלי לפגוע במוניטין ובמכירות של המוצר/שירות היקר שלכם? והאם אפשר לשווק את המוצר הזול יותר לאותו קהל

קרא עוד ←
עסקי הברזל – יצירתיות עסקית בתקופת משבר

עסקי הברזל – יצירתיות עסקית בתקופת משבר

איך עושים שימור לקוחות בתקופת משבר, דוגמאות למהלכים יצירתיים שיווקיים שאפשר לעשות, אסטרטגיות הכנה לקראת חזרה לפעילות עסקית, כל זה

קרא עוד ←
איך לבטא בעוצמה בטקסט השיווקי שלך את הכאב של הלקוחות שלך?

איך לבטא בעוצמה בטקסט השיווקי שלך את הכאב של הלקוחות שלך?

איך להבין, אבל באמת להבין את הכאב של הלקוחות שלך, ולבטא את זה בעוצמה בטקסט השיווקי שלך, כך שהלקוחות ירגישו

קרא עוד ←
איך משווקים מוצר פיזי שהלקוחות נדרשים לעשות בו תהליך אימוני עצמאי?

איך משווקים מוצר פיזי שהלקוחות נדרשים לעשות בו תהליך אימוני עצמאי?

האם אתם מוכרים מוצר או תהליך? איך מוכרים מוצר פיזי שהוא בעצם תהליך אימוני? הרבה מאוד עסקים בתחום הטיפול והאימון, מפתחים

קרא עוד ←
איך יודעים מהו המסר הכי חשוב לשים בכותרת של טקסט שיווקי?

איך יודעים מהו המסר הכי חשוב לשים בכותרת של טקסט שיווקי?

איך יודעים מהו המסר הכי חשוב לשים בכותרת של טקסט שיווקי? רוב הסיכויים שכשאתם מתיישבים לנסח טקסט שיווקי לדף המכירה או

קרא עוד ←
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
עוד רוזין

נולדנו להשפיע

צופן המסר

מדריכי שיווק חינם

להצטרף לקהילת המנויים -חינם

הבלוג 

 

צרו קשר

לשאלות, בקשות, מחמאות,
זה האימייל:
info@rozin.co.il

זה הטלפון של שירות לקוחות
050-4883792

עכשיו זה הרגע המושלם

תמיד יש סיבות למה לא עכשיו.

אבל החיים שלך והייעוד שלך,
הם הסיבה להחליט למה כן עכשיו.

יש לך מה לתת. יש מי שצריך.
אנחנו כאן כדי לעזור לך להצליח עם זה

מדיניות ותנאי שימוש באתר
רוזין - אוצר תוכניות פעולה ושיווק לעסקים קטנים
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס